:: demam rindoo::

uik2..aku demam neh...huwaa..sora pun dah x keluaq..selsema lagik...

cukup pakej..kepala pun pening2...sempat la amek m.c sehari..then leh balik awai

masa hari kedua..;) hehe..serius aku x larat..ubat aku x makan..makan pas balik dari

klinik & amek mc ritu aja...sebab ubat hangat sgt..even aku pantang x mkan ais pun

sebab mkn ubat batuk klinik tu,tekak aku kering terus..uih..seksa gak..sbb tu aku x

makan dah pastu..huhu..xpa ka?


hurm..amai kwn2 yg mengusik aku demam rindu..hehe..betoi ka? betoi ha

kot..haha..awat tah sejak dua menjak ni jdik rindu plek..mau x,bole sabar n tahan

lagi sbb dh terbiasa dh jauh2..;p hee..malu aih..

tapi xpa,tunang tercenta skrg dah maju..huwa3..aku sendiri x sangka dia boleh buat

blog..dan paling aneh,aku x sangka yg tulis dalam blog tu adalah dia...sebab watak

dalam blog tu x sama dgn watak dia apabila dgn aku...:D hahaa..bocoq rahsia!

ni dia blog dia ~

klik bebear cute neh~




sebab apa aku ckp mcm tu? hehehe..nnti aku bocoqkan lagik k..;) daa~
2 Responses
  1. amin Says:

    apa yg lainnya cik tunang oii.
    apa boleh buat..abg pun ridu kamu sgt...tu la..terpisah oleh keaadaan geografi..


  2. ada lar..mna leh bgtau kamu..;)
    huwah,x sabaq nak pi menyumpit dgn abg..hahaha..
    kemaren dpt gajah hapa?? haha..mis u my dear.. klo dkt asek gado jek, bila jauh baru gatai nk windoo kan kan?;p