:::assalammualaikum sahabat taulan..:::

2010 telah melabuhkan tirainya..kini 2011 bertandang pula.. begitu pantas masa berlalu seiring meningkatnya usia..ya,sedar x sedar dah tua rupanya aku...seperti baru semalam aku berbasikal riang di tepian telaga depan rumahku.. sedang kini telaga itu dah pun berkubur..ditimbus la apa lagi..hurm..ilang la ikan2 jelawat kesayangan aku dulu..huk2..;(

hari ini aku membuka lembaran cerita baru bersama blog yang ku buat baru..blog sebelum ini rasanya aku mahu tinggalkan sja, biar menjadi diari dan cerita yang menjadi kenangan kepada aku pada masa depan...2011 dtg dgn azam dan harapan baru..biar cerita lama jadi sejarah yang x mungkin berulang...:)

tiada apa yang mahu aku kongsikan lagi..mungkin nanti bila ada sesuatu yang boleh aku luahkan di sini..apapun aku sangat2 'happy'..terima kasih tunangku yg tersyg.kerna selalu membuat aku sentiasa bahagia..kamu tiada gantinya..^_^ salam....





0 Responses